Marantz PM-10 і SA-10 отримали нагороду «Платинова нота» від інтернет-журналу Hi-Fi Voice
Звична зірка фірмового логотипу засновника компанії Саула Маранца запалилася ще на рубежі 40-х і 50-х років. В кінці 70-х років в гру вступив молодий ентузіаст Кен Ішівата, під керівництвом якого продукти Marantz - від найнижчої і до еталонної серії, випускаються до цього дня.
Свій характерний зовнішній вигляд, легко впізнаваний і сьогодні, апаратура Marantz придбала в кінці 90-х років, і в новому підсилювачі PM-10 чітко простежуються впізнавані сімейні риси. Подивіться на округлений трьохсегментні фронтальну панель, подивіться на масивні регулятор гучності і селектор входів, подивіться на центральну частину передньої панелі з приємною підсвічуванням з боків, а найголовніше - подивіться на кругле віконце дисплея з палаючої зіркою. Навіть якщо не брати до уваги логотип і круглий дисплей, хіба можна сказати що хтось крім Marantz міг би створити подібне?
Збірка пристрою чудова, корпус неймовірно міцний. При своїх габаритах (44 x 45 x 16,8 см), цей «малюк» важить 21,5 кг. Підсилювач має двошарове алюмінієве шасі з мідним покриттям, а верхня панель має товщину 0,5 см, ну це так, чисто для довідки. Усередині апарат дуже добре скомпонований, чутливі схеми розділені перегородками, а фонокоректор навіть має окремий екранований корпус.
Задня стінка красиво організована. В очі відразу кидаються великі акустичні клеми, для підключення двох пар колонок або bi-wiring. Також є дві пари симетричних XLR-входів, класичних лінійних аналогових входів - чотири пари (добре, п'ять, включаючи phono), є лінійний вихід і прямий вхід на вихідний каскад. Що трохи здивувало, так це відсутність pre-out.
Роз'єм живлення повністю стандартний, ви також можете знайти роз'єми 3,5 мм (вхід і вихід) а також роз'єми для передачі сигналу, що управляє. Цікаво, що є невеликий перемикач, який дозволяє вам вибирати класичний стереофонічний або біамперний режим роботи підсилювача.
PM-10 оснащений досить потужним трансформатором, а також додатковими незалежними джерелами живлення для кожного з моноканалів. Апарат спроектований таким чином, що нагадує скоріше окремий висококласний передпідсилювач і пару моноблочних підсилювачів потужності, укладених в одному корпусі. У зовнішній підсилювач виробник використовує перевірені модулі HDAM SA3 (Hyper Dynamic Amplifier Module) зі зворотним зв'язком по струму.
Marantz PM-10 використовує мостове включення вихідних каскадів підсилювачів потужності, що забезпечує значну потужність 2 х 200 Вт при навантаженні 8 Ом і 2 х 400 Вт при 4 Ом. Частотний діапазон становить 5 - 50 000 Гц, повне гармонійне спотворення не повинно перевищувати 0,005%, а коефіцієнт загасання 500 є одним з кращих. Відношення сигнал/шум дуже пристойне 111 дБ.
Звичайно ж Marantz PМ-10 ідеально поєднується зі своїм партнерським SACD програвачем SA-10. Однак його комбінація з OPPO UDP-205, VPI Scout або ASUS Xonar Essence ONE MUSES MKII так буде досить переконливою. А слухали ми його в основному через Harbeth Monitor 30 і Fischer & Fischer SN-70, але пробували також Xavian Premio і Xavian Perla.
Розмірене звучання бас-гітари Чарлі Хадена в «No Lonely nights» ( «American Dreams» | 2002 | Universal Music) було свіжим і плавним, насправді дуже приємним і набагато ближчим до характеру «акустичного» підсилювача, а не «цифрового» . Пропорційно, баса було більш ніж достатньо, він був більш напруженим, добре контрольованим і насправді барвистим. Невелике збільшення гучності на кілька миттєвостей створює відчуття невеликого «затемнення» звуку, особливо в поєднанні з басовими гучномовцями. Однак конкретика і енергія чудові.
PM-10 здатний швидко реагувати на сигнал і, таким чином, зберігати свою чистоту і точність. Завдяки цьому, вокал Курта Еллінга в «Undun» ( «Nightmoves» | 2007 | Concord Jazz) красиво оформлений і зрозумілий, дуже добре сфокусований і прозорий, як скло. Можливо деякі відтінки і натякають на цифрове посилення, але прозорість, відкритість і детальність дійсно чудові.
З «In a sentimental mood» Сонні Роллінса ( «With Modern Jazz Quartet» | 1 988 | Prestige) Marantz впорався добре, абсолютно без «цифрового присмаку», без зернистості, звучання ксилофона було звучним, точним і з натуральним забарвленням, хоча і трохи засунутим .
Marantz PM-10 - це чудовий, воістину зрілий інтегрований підсилювач, який в повній мірі показує, що ви можете отримати від однокорпусного рішення з високою, але не захмарною вартістю. У поєднанні з партнерським програвачем SA-10 він створює музичну систему, яка практично позбавлена недоліків - вона просто чудово виглядає, в її звучанні немає ніяких слідів «цифри», хоча можливо будуть виникати моменти, коли не вистачатиме «яскравості». Але в кінцевому підсумку це абсолютно чудовий представник істинного high end, в ДНК якого закладена освіжаюча музикальність і вірність стилю. Так що йому варто віддати належне, так як PM-10 дійсно безперечний спадкоємець кращих традицій, пов'язаних з ім'ям Marantz.
Джерело: hifi-voice.com