Огляд підлогової акустичної системи DALI Opticon 6 MK2. Журнал Home Media Entertainment
Стратос Кампуроянніс (Stratos Kampourogiannis), Home Media Entertainment
DALI Opticon 6 МК2
Опис продукту: Підлогові колонки
- Дизайн — 9,1/10
- Якість звуку фільмів — 9,2/10
- Музичне виконання — 9,3/10
- Входи та функції — 9,4/10
- Ціна/якість — 9,1/10
В середньому: 9,2/10
Короткий зміст
Плюси
- Гарна деталізація високих частот
- Збалансований середній діапазон
- Прекрасний дизайн
- Хороша еволюція порівняно з попередніми Opticon
Мінуси
- Не підходить для великих приміщень
- Немає магнітних грилей
- Не найглибший бас
Нечасто можна побачити, як виробник акустичних систем випускає оновлення доступної наразі серії, принаймні не так, як це зробила DALI зі своєю серією Opticon MK2. Вона вийшла через 6 років з моменту випуску першої версії серії Opticon, і хоча на ринку акустичних систем пройшло не так вже й багато часу, схоже, що DALI хотіла продовжити оновлення своєї серії середнього рівня. Отже, сьогодні в нашому огляді DALI Opticon 6 MK2 ми розглянемо меншу з двох підлогових моделей, що входять до версії MK2.
Серія Opticon MK2 складається з повної лінійки колонок, включно з підлоговими колонками Opticon 6 MK2 та Opticon 8 MK2, поличними колонками Opticon 1 MK2 та Opticon 2 MK2, настінною акустикою Opticon LCR MK2 та центральною Opticon Vokal MK2. Таким чином, у вас є можливість створювати широкий спектр різноманітних сетапiв, що ідеально підходять для музики, домашнього кінотеатру або навіть для того й іншого. Серія Opticon MK2 зручно посідає середнє місце в усій лінійці DALI, над серіями Spektor і Oberon і трохи нижче від преміальних Rubicon і Epicon.
Придивившись до нової серії, здається, що новий Opticon MK2 — це скоріше еволюція, ніж революція в дизайні та механіці акустичних систем. Запозичуючи технології, використані в багатьох інших серіях, здається, що DALI знала, що робити, аби поліпшити і без того дуже гарну серію Opticon, і вони зробили це з випуском MK2. Opticon MK2 оснащений поліпшеною гібридною системою твітерів, яку DALI використовує у своїй преміум-серії, динаміками з дифузорами з деревинного волокна DALI і запатентованою технологією SMC, а також дерев'яними деталями власного виробництва. Opticon MK2 відчувається як кульмінація багаторічної роботи в галузі дизайну та виробництва.
На папері нова серія має все необхідне, щоб стати чудовим вибором для всіх, хто шукає щось краще, ніж просто базову якість Hi-Fi. Чи вдалося DALI поліпшити те, що зробило серію Opticon такою просунутою в ці роки, і наскільки сильно змінився оновлений випуск MK2? Продовжуйте читати, щоб дізнатися.
Дизайн, входи і функції
Екстер'єр
Колонки Opticon 6 MK2, як і більшість колонок DALI, мають певний зовнішній вигляд і дизайн, що видає їхнє справжнє походження. Розміри становлять 1001 x 195 x 330 мм і вага 13,3 кг, це не дуже великі підлогові башти, тому вони в основному підходять для приміщень невеликого та середнього розміру. Зрештою, для великих приміщень DALI ще пропонує Opticon 8 MK2.
Що стосується корпуса, як і багато інших кабiнетiв, які вони випускають, DALI виробляє їх самостійно на своїх підприємствах у Данії. У колонках Opticon 6 MK2 використовуються передні стiнки завтовшки 25 мм, що забезпечують масивну жорстку основу для динаміків, а також додаткові внутрішні розпірки, що забезпечують додаткову жорсткість і практично усувають резонанс панелі. Щоб забезпечити найнадійніше кріплення НЧ/СЧ-динаміків та їхню інтеграцію з корпусом, їхні п'ять монтажних отворів розташовано вздовж кронштейнів корпусу динаміків.
Крім того, внутрішній профіль вирізів перегородки НЧ/СЧ-динаміка зменшено між точками кріплення, щоб забезпечити більш вільний простір для повітряного потоку за діафрагмами динаміка. Нові лицьові панелі високочастотного динаміка Opticon 6 MK2 з литого алюмінію надійно утримуються на місці чотирма або шістьма гвинтами, щоб мінімізувати можливість вібрації та резонанси.
Нову серію представлено в трьох різних кольорах: матовий чорний, матовий білий і дуб табако. Оздоблювальні ламінати серії МК2 дуже хорошої якості і мають набагато дорожчий вигляд, ніж є насправді.
Що стосується грилiв, то ті, що використовуються в Opticon 6 MK2, можливо, не магнітні, але DALI придумала вивiрений дизайн, аби приховати некрасиві вставки на передній панелі. Таким чином, решітки кріпляться через вставки якi елегантно інтегровані в лицьові панелі та шасі високочастотного і середньочастотного динаміків. Такий спосіб кріплення фіксує решітки унеможливюючи резонанс, а також залишає поверхню перегородки естетично чистою, без непотрібних візуальних елементів, що відволікають, на випадок, якщо ви захочете використовувати колонки без них.
Opticon 6 MK2 — це колонки з фазоінверторним акустичним оформленням, що означає, що вони використовують невикористаний в іншому разі акустичний вихід задньої частини басового динаміка для розширення смуги пропускання низьких частот і збільшення потужності на низьких частотах. А завдяки технології Dual Flare від DALI вихідні та вхідні розтруби ретельно спроектовані так, щоб мінімізувати турбулентність за збiльшеної швидкості повітряного потоку, очікуваної з урахуванням діаметра порту і частоти налаштування.
Стосовно підставок, в колонках використовуються чотири литі алюмінієві ніжки, пригвинчені до основи корпусу. Ви можете використовувати шипи для килимів або гумові ніжки для твердих підлог, все необхідне входить до комплекту поставки. Ніжки дуже тонкі і не сильно виступають з корпусу, зберігаючи загальну естетику, але водночас зводячи до мінімуму площу, яку займає Opticon 6 MK2.
Загалом з погляду дизайну і виробництва Opticon 6 MK2 — дійсно гарні колонки. Вони мають вигляд і відчуття хорошої якості, а увага до деталей, яку DALI приділив у них, дійсно демонструє свою категорію.
Внутрішнє обладнання
Цікаво, що DALI маркує Opticon 6 MK2 як 2½ + ½-смугову акустику, і це пов'язано з використанням гібридноiї системи твітера, яку ми зустрічаємо в новій серії. DALI має давню й успішну традицію розробки та інтеграції гібридних модулів твітерів, що складаються з м'якого купольного елемента, який працює разом зі стрічковим елементом.
Цей гібридний дизайн твітера об'єднує 29-міліметровий м'який купольний випромiнювач Callisto зі спеціально розробленим стрічковим елементом розміром 17 x 45 мм, встановленим на лицьовій панелі з литого алюмінію. Систему налаштовано таким чином, що стрічковий випромiнювач починає робити свiй внесок від 10 кГц вгорi, коли відгук м'якокупольного елемента починає повільно загасати і ставати більш спрямованим. Стрічковий елемент водночас розширює частотну характеристику системи до 30 кГц і сприяє збереженню ширшої горизонтальної дисперсії високих частот, ніж це було б в іншому разі.
29-міліметровий твітер з м'яким куполом, який використовується в Opticon 6 MK2, взятий із серії Callisto — нова конструкція, яка пропонує значні переваги порівняно з двома різними твітерами з м'яким куполом, що використовувалися в попередній серії Opticon. Відносно невелике збільшення діаметра порівняно з попереднім 28-міліметровим твітером може здатися незначною деталлю, однак воно призводить до значного збільшення випромінювальної площі купола, що означає менші спотворення, вищу потужність і здатність працювати на нижчих частотах.
Новий твітер з м'яким куполом дає змогу безпечно використовувати частоти поділу до 2 кГц без ризику спотворень або обмежень за потужністю. Твітер оснащений високим насиченням магнітного потоку і ферорідиною з дуже низькою в'язкістю в магнітному зазорі, що забезпечує підвищену потужність і демпфірування резонансу без уповільнення швидкості імпульсного відгуку його надлегкої діафрагми з покриттям.
Загалом DALI об'єднала дві технології, які гарні в різних сферах. ВЧ-динамік з м'яким куполом має чудову динаміку і чудову чіткість, в той час як стрічковий ВЧ-динамік забезпечує деталізацію високих частот і плавну витонченість, яких зазвичай не вистачає твітерам з м'яким куполом.
Стосовно низькочастотних динаміків середнього класу, DALI використовує два 6,5-дюймових дифузори з деревного волокна, які мають особливий зовнішній вигляд і дуже характерні для багатьох моделей DALI. Суміш паперу і деревинного волокна забезпечує мінімальний резонанс, а діфузори закінчуються гумовими вставками, обраними через їхню механічну м'якість та дуже гнучкість, що забезпечують вільний рух з мінімальним демпфуванням низьких частот.
Шасі бас- і середньочастотного динаміка Opticon 6 MK2 виготовлено з литого під тиском алюмінію, що забезпечує надзвичайно високу жорсткість і низький резонанс, а також мінімальний сторонній вплив на внутрішню магнітну систему. Магнітна система складається з великого феритового кільцевого магніту, що оточує полюсний наконечник, повністю виготовлений з унікального матеріалу DALI SMC. Полюсний наконечник і феритовий магніт закріплені між передньою і задньою пластинами з м'якого заліза, щоб створити відповідне магнітне поле для звукової котушки.
Вузли кросовера в кожній колонці розташовані всередині, поруч із панелями роз'ємів, щоб скоротити шляхи проходження сигналу. Вони також поліпшили якість деяких окремих компонентів кросовера завдяки використанню конденсаторів з меншими втратами, а топологію фільтра спростили, щоб між підсилювачем і драйверами було якомога менше компонентів.
Комбінація гібридної системи твітера і двох 6,5-дюймових низькочастотних/середньочастотних динаміків дає Opticon 6 MK2 частотний діапазон від 49 Гц до 30 кГц (+/- 3 дБ) з номінальним опором 4 Ом, чутливість 88 дБ, а частоти поділу встановлені на рівні 800, 2200 і 14000 Гц.
Можливості підключення
У нижній частині задньої стiнки ми бачимо дві пари високоякісних позолочених роз'ємів акустичного кабелю, які можуть надійно утримувати «ведмежі» (необробленi — прим. перекл.) або оснащені спеціальними вилками, такими як лопатки або штекери типу «банан» дроти. Opticon 6 MK2 пропонує додаткове двопровідне підключення, що дає змогу незалежно підключати секції низьких/середніх частот і високих частот, якщо ви цього хочете.
Продуктивність
Колонки були дуже добре упаковані й обгорнуті синтетичною тканиною, щоб захистити їх від зовнішніх впливів. Їхня вага і розмір були не такими вже й великими, тому з ними легко впоралася б, проявляючи певну обережність, одна людина. Як ми вже згадували вище, вам потрібно буде зібрати ніжки самостійно, але все дуже просто і легко, всі інструменти надаються.
Зазвичай виробники дають деякі дуже загальні рекомендації щодо розташування своїх колонок, а DALI пропонує дуже чіткі інструкції щодо їх розміщення. Слід мати на увазі, що серія Opticon MK2, як і багато інших версій DALI, розроблена з урахуванням принципу широкої дисперсії. Це означає, що їх краще чути не на осі, зменшуючи гармонійні спотворення і дифракцію. Це прямо зазначено в керівництві, тому «сходження» не потрібне, порівняно з іншими підлоговими колонками. Ще раз нам подобається дотримуватися рекомендацій виробника, і, оскільки самі DALI не припускають сходження, ми вирішили розмістити їх повністю поза віссю щодо нашої позиції прослуховування.
Як ми завжди робимо в цих тестах, ми залишили близько 70 см від задньої стіни, щоб дати їм трохи більше місця для перепочинку. Відстань між двома колонками становила близько 3 метрів. Майте на увазі, що розміщення колонок біля стіни збільшить вихід басів, але знизить загальну чіткість, тому пошук найкращого балансу завжди має вирішальне значення.
Нам сказали, що протестовані нами колонки були абсолютно новими, тому ми впевнені, що після початкового періоду обкатки вони зможуть працювати ще краще. Більшість виробників рекомендують 50-70 годин обкатки, перш ніж колонки зможуть досягти максимальної продуктивності, але ми завжди пропонуємо почекати близько 100 годин, щоб бути повністю впевненими, що те, що ви чуєте, — це те, що колонки в кінцевому підсумку можуть вам дати. Самі DALI спеціально згадують 100 годин до досягнення максимальної продуктивності.
Що стосується нашого тестування, то для наших фільмів ми вважаємо за краще використовувати просту 4.0-канальну систему об'ємного звучання тільки з двома фронтальними каналами і парою об'ємних каналів, і причина цього в тому, що нам легше визначити, як фронтальні системи можуть видати звук, за відсутності центрального каналу і сабвуфера. Слабкі сторони стають більш вираженими, і хоча це не може бути застосовано до жодної реальної системи домашнього кінотеатру, оскільки майже всі вони мають як центральний канал, так і сабвуфер, ми тут для того, щоб конкретно визначити характеристики двох фронтальних гучномовців, і, принаймні, для нас це найкращий спосіб зробити це.
З іншого боку, коли справа доходить до нашого музичного тестування, ми, як завжди, віддаємо перевагу використанню чисто 2.0-канальної системи тільки з двома фронтальними каналами, оскільки саме так схиляється більшість любителів музики. Тепер, після всіх необхідних підключень і калібрувань нашого AV-ресивера Marantz, ми були готові приступити до роботи.
Кіно
Отже, розпочинаючи тестування фільмів, ми хотіли домогтися успіху в цих фільмах, і що може бути кращим, ніж вставити диск 4K UHD з фільмом «Тихоокеанський рубіж» у наш UHD-плеєр і покрутити його. Мікс Dolby Atmos у цьому кіно настільки ж вражаючий, як і самі Jaegers (персонажі фільму — прим. перекл.), тож це був саме той матеріал, який нам був потрібен для цього випадку.
У фільмі багато високих шумів і електронних звуків, і колонки почувалися як вдома з таким матеріалом. Гібридна система твітерів створила тут свої чари, і ми не упустили нічого з цього неймовірного звучання. Мікродеталі відтворювалися точно, оскільки «оптикони» не пропускали жодної інформації, не відправляючи її в нашу зону тестування.
Протягом усього фільму панує хаос, але «оптикони» завжди зберігали незворушний вираз обличчя. Було дивно, наскільки детальними й енергійними здаються високі частоти, але водночас вони ніколи не втомлювали вуха. Наче віни знають, як поводитися з матеріалом і підносити його нам якнайкраще.
Діалоги відбувалися дуже чітко і з бездоганною ясністю. Не мало значення, що нам не вистачало центрального каналу, «оптикони» виправили цей недогляд, не надто напружуючись, зберігши діалог у центрі та ізолювавши його від інших звукових ефектів.
Не мало значення, яку сцену ми слухали, колонки продовжували демонструвати всі свої якості, а потім і ще деякі. Вибухи змусили 6,5-дюймові низькочастотні динаміки працювати на межі своїх можливостей, щоб відтворювати чітко контрольовані і чітко визначені баси, не стаючи при цьому гучними або приглушеними, навіть у найкритичніші моменти, коли фільм сильно припадав на низькі частоти.
Їм трохи не вдалося просунутися дуже глибоко в нижньому діапазоні, але це не було такою вже й великою проблемою, оскільки їм все ж вдалося відтворити дуже приємний нижній діапазон. Очевидно, що в повноцінній системі домашнього кінотеатру спеціальний сабвуфер звільнить колонки від цього тягаря, але вони все одно вражають навіть без нього.
З огляду загальних характеристик, «оптикони» дуже добре працювали з нашими акустичними системами, хоча ми повинні визнати, що ті, які ми використовували, також належать одному й тому самому бренду, тому всі вони мали однакові дифузори з деревинного волокна, що допомогло домогтися такої бажаної відповідності системі домашнього кінотеатру. Таким чином, ми отримали приголомшливе об'ємне звучання зі звуковими ефектами, що поширюються по всій кімнаті і створюють дуже енергійну атмосферу.
Збільшення гучності до більш високого рівня не виявило жодних спотворень ні з боку корпусу, ні з боку розширених портів. Динаміки лишалися надзвичайно стійкими і добре керованими навіть за надто сильного навалу, що свідчить про дивовижну інженерну роботу і роботу над їхніми кріпленнями, яку виконала DALI.
Не було чутно жодних вібрацій, які потенційно могли б зруйнувати все враження.
Під час нашого другого тесту ми не могли встояти перед бажанням спробувати трохи магії «Володаря кілець», але цього разу замість цього ми вибрали «Дві Вежі». Мікс Dolby Atmos тут також вражає, але він трохи відрізняється від Тихоокеанського регіону, який ми пробували раніше. Через характер фільму ми отримуємо трохи інші звукові елементи, але колонки однаково добре справляються із завданням.
Облога Хельмової Паді — очевидний вибір, і з першого моменту маршу Урук Хай Оптикони відобразять повний масштаб наявних сил. Коли армія Сарумана вдарилася об стіни, основні колонки передавали так багато інформації, що було приголомшливим просто спробувати розрізнити всі дрібні деталі, які ви могли почути вперше.
Такі елементи, як метал, камінь, тканини, щити і бруд, будуть відтворені точно, чітко і з граничною деталізацією. Коли стіна вибухне і рознесе уламки по всьому полю бою, нас вдарить низькочастотна звукова хвиля, яка, можливо, не буде такою потужною та енергійною, у сабвуфера, але, зважаючи на розмір наявних низькочастотних динаміків, це буде принаймні вражаюче.
Діалог знову був завжди помітним, оскільки основні гучномовці тримали все ізольовано посередині. Це було настільки добре, що ми могли заплющити очі і майже відчути присутність системи центрального каналу. Голоси акторів були чітко виражені, а гарчання Урук Хай вдавалося загрозливим і грубим.
Також вражає те, як колонкам вдалося відобразити величезні розміри поля битви. «Оптикони» відмінно впоралися із завданням створення ілюзії набагато більшого простору, не втративши при цьому своєї прозорості. Коли сцена фокусувалася на більш обмеженому просторі, ви могли відчути різницю порівняно з більш широкими сценами, представленими впродовж усього часу перегляду.
Ми спробували ще одну сцену, і це був останній марш ентів, і це приголомшлива сцена, коли кілька хороших ораторів поставилися до неї з обережністю. Opticon 6 MK2 дуже делікатно відтворював голос Древоборода, тоді як, коли енти штурмували вежу Сарумана, приголомшлива оркестрова музика завершувала епічну сцену з Оптіконами на чолі, надаючи цьому конкретному епізоду ту якість, на яку він заслуговує.
Завершуючи цю частину нашого огляду, ми могли б продовжити і бути чесними, якби в нас було більше слів для їхнього опису. Спікери були настільки чудові у своїй справі, що забрали у нас набагато більше часу, ніж ми могли б витратити на них, оскільки вони можуть перетворити будь-який перегляд фільму на неймовірні враження. Якщо ви шукаєте нові колонки для свого домашнього кінотеатру, то Opticon 6 MK2 — чудовий конкурент, а за своєю ціною вони перевершують багато інших варіантів на ринку. Тут у DALI є справжній переможець.
Музика
Останній тест на сьогодні присвячений музиці, тому ми переключилися на чисте 2.0-канальне налаштування звуку, підключивши тільки дві передні колонки, і транслювали добірку музичних треків у форматі FLAC через фронтальний порт USB нашого ресивера Marantz.
Одна з перших речей, яка вас одразу вразить, — це те, наскільки детальні та плавні високі частоти. Вокал наповнював нашу кімнату так, ніби виконавці були поруч із нами, а високочастотні ноти інструментів відтворювалися з дивовижною деталізацією і захопливою точністю. Звукова сцена здавалася неймовірно прозорою і розлогою, без будь-якого жертвування найдрібнішими деталями, які визначали кожну пісню.
Загалом чудова тональність, кожна частота відтворюється так, як має бути. Гучномовці були дуже енергійними, але при цьому не агресивними і не надокучливими. Звук був природним, теплим і плавним, що характерно для дифузорів з деревного волокна DALI. «Оптикони» 6 MK2 не є прихильниками крайнощів. Вони дбайливо обробляють середні частоти, відтворюють високі частоти з інтенсивністю і приголомшливою чіткістю і, зрештою, надають цій серії дуже виразний акустичний підпис, що безумовно сподобається багатьом.
На нижньому рівні колонки дуже добре впоралися зі своїми завданнями, керуючи басами з надзвичайним контролем і ніколи не відчуваючи, що вони задихаються при відтворенні дуже вимогливих сесій. Це був не найглибший бас, який ми коли-небудь чули, і це, можливо, один із крихітних недоліків, які, як ми могли б визнати, вони мали, але до того моменту, поки вони могли працювати, колонки не мали проблем з обережним поводженням із нижніми регістрами, забезпечуючи кожній пісні необхідну основу для решти звуку.
Нам подобається пробувати різні жанри з кожною системою, яку ми тестуємо, і аналогічним чином ми використовували Opticon 6 MK2 для різноманітної поп-, рок-, електронної, класичної та джазової музики, і загалом колонки продемонстрували свої якості в усіх напрямках. Гладкі високі частоти без нав'язливості, виняткова деталізація середніх частот і жорсткий контроль над басами без втрати їхньої чуйності, незалежно від того, який матеріал ми з ними пробували. Те, що вони трохи втратять у глибокому басі, вони виграють у всьому іншому.
Хоча якщо залишити колонкам кілька годин на розминку м'язів, це значно поліпшить кінцевий результат, ми можемо сказати, що з першого випуску Opticon 6 MK2 показало нам, що рішення DALI випустити другу ітерацію своєї серії Opticon було чудовим, і результати кажуть самі за себе. Колонки справді могли звучати гучно для свого розміру, і ми відчували, що в цій частині вони також впоралися трохи краще, ніж їхні попередники.
Opticon 6 MK2 — це підлогова акустична система, якою можна пишатися в будь-якому музичному сетапі. Якщо ви врахуєте ціну цих колонок, ви зрозумієте, яке дивовижне досягнення DALI перебуває в їхніх руках, і це, напевно, потішить усіх музичних аудіофілів, які потребують багато чого, але не хочуть великих витрат.
Останні думки
DALI для нас не новина, оскільки ми вже розглядали деякі з їхніх серій, але вони ніколи не переставали дивувати нас своєю дивовижною майстерністю, увагою до деталей і великими інженерними знаннями. Новий Opticon 6 MK2 — це кульмінація всіх їхніх знань у дизайні, який, можливо, не є революційним, але, безумовно, являє собою еволюцію і без того дуже гарної акустичної системи.
Opticon 6 MK2 — це підлогова колонка, яка випромінює якість як з огляду дизайну корпусу та естетики, так і з усіма включеними в неї технологіями, що забезпечують приголомшливий остаточний акустичний результат. Поліпшення порівняно з попередньою лінійкою Opticon, можливо, не настільки значні, але їх, безумовно, чути, оскільки нові колонки не соромляться чіткості та деталізації. Здається, вони здатні краще працювати в діапазоні високих частот, а також на верхніх середніх рівнях. Нижній діапазон відчувається добре контрольованим і збалансованим, не стаючи гучним навіть під час більш вимогливих сесій.
Чи можемо ми сказати про них що-небудь погане? Та не так вже й багато, якщо чесно, спікери залишили у нас приголомшливі враження. Низький діапазон — не найглибше звучання, яке може запропонувати підлогова акустика, але майте на увазі, що у вас є тільки 6,5-дюймові низькочастотні динаміки, щоб відтворювати низькі регістри, тож це більш-менш неминуче мало статися. Також колонки призначені тільки для невеликих або середніх приміщень площею до 30 квадратних метрів. Якщо ваша площа більша, ми пропонуємо вам замість цього пошукати Opticon 8 MK2.
На закінчення ми можемо сказати вам напевно: все, що ми побачили в Opticon 6 MK2, — це крок у правильному напрямку. DALI взяв усе, що було в оригінальній серії, і вніс поліпшення в усіх напрямках. Іноді ці поліпшення значні, а в деяких випадках вони більш непомітні, але факт залишається фактом: коли ви бачите всю картину, те, що пропонують ці підлогові колонки, є явним еволюційним кроком, який перетворює і без того дуже хорошу серію на чудову. Спасибі DALI, за це вони отримали нашу рекомендацію щодо підлогових моделей у своєму ціновому діапазоні.
Технічні характеристики Dali Opticon 6 MK2
- Акустичне оформлення: фазоінвертор на задній панелі (індивідуальний для кожного НЧ-динаміка)
- Діапазон частот: 49 Гц — 30 кГц (+/- 3 дБ)
- Драйвери:
- НЧ-динаміки 2 x 6½” з дифузором з паперово-деревинної маси, магнітна система SMC
- ВЧ-динаміки 29 мм з м'яким тканинним куполом і 17 х 45 мм стрічковий
- Опір: 4 Ом
- Чутливість: 88 дБ
- Частоти кросовера: 800 Гц / 2200 Гц / 14 кГц
- Максимальний звуковий тиск: 110 дБ
- Частота налаштування фазоінвертора: 43.5 Гц
- Рекомендована потужність підсилювача: 25 — 200 Вт
- Рекомендована відстань до стіни: 20-100 см
- Розміри (Ш х В х Г): 195 х 1001 х 330 мм
- Вага: 19.3 кг
Також вам буде цікаво: Відеоогляд Rotel RA-1572 MKII у парі з Bowers & Wilkins 603 S3 VS DALI Opticon 6 MK2