EAR Yoshino Acute Classic
Приступаючи до тестування CD-програвача EAR Acute Classic, ми пригадали наше знайомство з підсилювачем EAR 834, яке відбулося сім років тому. Він тоді справив на нас дуже сильне враження своїм умінням загострювати емоції, закладені в музиці найрізноманітніших жанрів. Радує, що компонент досі випускається компанією Тіма де Паравічіні, назва якої розшифровується як Esoteric Audio Research (Езотеричні аудіоразработкі).
наш вердикт
Медіапрогравач від знаменитого аудіогуру - особлива пропозиція для справжніх цінителів звуку.
за
- Особливий, притягальний характер звучання
- Розкішна зовнішність
- регулювання гучності
- цифрові входи
На цей раз у нас в гостях один з останніх новостворених компонентів - багатофункціональний джерело, сумісний як з цифрою, «відлитими» в пластиці компакт-диска, так і з записами на більш сучасних носіях і пристроях. У порівнянні з попередником, CD-програвачем Acute, взятим за основу при розробці, EAR Acute Classic - набагато більш універсальний пристрій. Як це сьогодні все частіше трапляється, його ЦАП, що базується на мікросхемі Wolfson WM8741 DAC, можна використовувати для цифроаналогового перетворення сторонніх потоків, поданих на коаксіальний, оптичний SPDIF-входи і на USB-порт (типу B).
Регулювання гучності та лампи на виході
Acute Classic оснащений аналогової регулюванням гучності, а у вихідному каскаді застосовані лампи - пара PCC88 (6DJ8) або ECC88 (7DJ8). Саме вони покликані надати програвача знаменитий фірмовий характер звучання. Виготовлені в Великобританії під замовлення спеціальні трансформатори повинні забезпечити високе значення відношення сигнал/шум.
Начинка апарату упакована в міцний корпус з полірованої хромованою передньою панеллю, на якій виділяється кругла ручка, не властива більшості CD-програвачів. На крупноячеистой дисплеї помаранчевими значками відображається інформація про відтворення або - в момент вибору - про вхід. Судити про рівень гучності доведеться за матеріальним становищем ризики на ручці регулювання - функція адже реалізована аналоговими засобами.
Дископрийомника і кнопки зліва оформлені витончено, однак, коли лоток виїжджає, стає видно, що він пластиковий і досить хисткий - скажімо так, звичайний. У кутку знизу розташований 6,3-міліметровий вихід на навушники.
Пульт дистанційного керування зручно лежить в руці, але до реакції програвача на його команди треба звикнути і пристосуватися.
фірмовий звук
Аудіотехніка EAR Yoshino призначена не для широких мас, про що говорять не тільки високі ціни, але і заявлений особливий характер звучання, який ретельно зберігається і повторюється в кожному новому компоненті. Це абсолютно аудіофільскій продукти, розраховані на придбання людьми, які отримують задоволення від звуку. А вже від якого - особиста справа кожного з них.
Підбір партнерів по системі для таких апаратів скидається на мистецтво, яке, як і всюди, викликає більше суперечок, ніж одностайності. В процесі тестування ми прослуховували Acute Classic в різних комбінаціях, отримуючи при цьому звучання, яке нам подобалося в більшій чи меншій мірі.
Воно завжди плавне і витончене, без найменших натяків на цифрову сухість. Саме до цього і прагнув розробник, заявляючи про намір створити програвач зі зручностями цифрового формату і звучанням аналогового - вінілу або магнітної плівки.
CD Jacques Loussier Trio Bach The Brandenburgs при безпосередньому підключенні Acute Classic до підсилювача потужності виповнюється легко і вишукано. Інструменти тріо відмінно сфокусовані на повній повітря музичній сцені, їхні голоси багаті і природні. Звук округлий, але вельми детальний, текстури в НЧ-діапазоні виразні - ми так і бачимо струни контрабаса. Ритми чіткі, але не заводні, тому і атмосфера утворюється розслаблююча.
Більш вимогливий матеріал - «Реквієм» Дж. Верді у виконанні хору та оркестру під керуванням Г. фон Караяна - подається в мінімальної системі не настільки переконливо, так що потрібна була її перебудова. Ми скористалися предусилителем, а рівень гучності у Acute Classic встановили на середньому рівні.
В результаті підвищилася тембральная наповненість звучання, краще стала організація масштабної сцени, детальність і опрацювання дозволили простежити буквально за кожним учасником хору, а вокальні партії всесвітньо відомих солістів заблищали виконавською майстерністю. При цьому домінантою залишився характер самого Acute Classic, що надає всієї цієї пишноти властивий йому колорит і емоційну насиченість.
Однак цьому звучанню трохи бракує стрімкості атаки і агресивності, що знижує виразність і драйв таких композицій, як реп 50 Cent на CD The Massacre або пишний електронний рок групи Muse з CD Black Hole sand Revelations. Нам цю проблему вдалося зняти, просто на 1 дБ підвищивши рівень ВЧ у наших референсних АС. При підключенні ПК в якості джерела музичного контенту через USB-порт звучання також зажадало певної доведення, на цей раз програмної. Втім, ми вже не раз говорили про те, що це необхідно робити в будь-якому випадку. У підсумку ми насолоджуємося проробленим, вишуканим, детальним виконанням «Симфонічні танці» С. Рахманінова в форматі 24/96, але відзначаємо, що НЧ-діапазон міг би бути і повесомее.
EAR Acute Classic буде мати гарний вигляд у системі з іншими продуктами компанії, багато з яких також прикрашені полірованими передніми панелями. Досить імовірно, що трапиться також синергія властивостей компонентів такої системи, і не буде потрібно додаткових зусиль для досягнення максимальної якості звуку. А може, його характер виявиться настільки привабливим саме для вас, що ви із задоволенням будете просто занурюватися в улюблену музику. Цей програвач заслуговує близького знайомства, якщо ви шукаєте щось особливе.
На задній панелі досить великого (6,5 ? 43,5 ? 28,5 см) і важкого (8 кг) CD-програвача зовсім не тісно нечисленним входів - коаксиальному, оптичному і USB-порту - і виходів: балансний XLR і несиметричного RCA . Підтримуються формати PCM до 24 біт/192 кГц, на оптичний вхід - до 24 біт/96 кГц.
Джерело: www.whathifi.com